• English

Horizon Telecom breidt uit met point-of-presence in Australië

Algemeen nieuws
april 15, 2021
Horizon Telecom breidt uit met point-of-presence in Australië

Dankzij uitbreiding met een point-of-presence (PoP) in Australië zijn de Global Voice diensten van Horizon Telecom vanaf heden ook beschikbaar in Oceanië. In combinatie met de Professional Services, waaronder 24×7 support & monitoring en gecertificeerde engineers op locatie, ontzorgt Horizon Telecom ook in dit deel van de wereld haar klanten met veilige, betrouwbare en eenvoudig te beheren end-to-end oplossingen.

Onze Global Voice diensten

N

RingCentral Cloud Telefonie

Neem afscheid van telefooncentrales op locaties en gebruik één toekomstvaste oplossing. Met RingCentral Cloud Telefonie koppel je met al jouw favoriete Cloud applicaties en geniet je van wereldwijde bereikbaarheid. Lees meer |

N

Microsoft Teams Direct Routing

Wij helpen je graag met de telefonie integratie, zodat je eenvoudig kunt bellen met Teams en kunnen deze integreren met onze Cloud Telefonie oplossing voor de toevoeging van specifieke telefooncentrale functies. Lees meer |
N

Global VoIP

Global VoIP (SIP trunk) staat voor één telefonie infrastructuur, mogelijk gemaakt door betrouwbare wereldwijde telefonieaanbieders op één Global VoIP (SIP) platform te combineren. Lees meer |

Professional Services

Wij maken het verschil door al onze flexibele, betrouwbare en carrier neutrale oplossingen te ontwerpen, bouwen en proactief te beheren met onze Professional Services. Deze diensten zijn ontwikkeld om onze portfolio’s Communicatie, Beveiliging en Infrastructuur te complementeren. Onze automatisering en tools stellen ons in staat om onze klanten 1 loket te bieden voor alle diensten met 1 factuur, 1 contract, 1 SLA en 1 Contact.

Project & Service management

Onze projectmanagers zijn betrokken vanaf het ontwerp tot bouw inclusief de overdracht naar de beheersorganisatie.

Global Certified On-site Engineers

Zet onze engineers o.a. in voor snelle migraties en ondersteuning op (afgelegen) sites zonder lokaal technisch personeel.

Global Logistics Services

Verzending van hardwarecomponenten naar de gewenste locaties, support met inklaring, invoerrechten, installatie, etc.

Design & Engineering

Onze engineering professionals realiseren een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing en locatie.

Customer Mission Control Portal

Met onze Customer Mission Control Portal behoud je volledige inzicht én controle over al jouw oplossingen, status en facturering.

24x7 Support & Monitoring

Ons Global Mission Control Center – 24×7 NOC beheert proactief alle oplossingen wereldwijd (NEN-ISO/IEC 27001:2013).
Kunnen wij je helpen?
Onze experts staan klaar met advies over de beste mogelijkheden voor jouw organisatie.
Plan een virtuele afspraak met een expert
Liever direct een expert aan de lijn?