Horizon Telecom breidt verder uit in Maleisië

Algemeen nieuws
juli 14, 2021
Ons Global Voice-platform in Maleisië, Azië, is verder uitgebreid. Wereldwijd kunnen klanten deze backbone gebruiken voor oplossingen.

BMW Driving Experience begint over:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Wij hebben ons Global Voice-platform verder uitgebreid in Maleisië. Wereldwijd kunnen onze klanten deze backbone gebruiken voor hun Global Voice-oplossingen. Onze Global Voice-oplossingen bieden een betrouwbare en veilige basis met eenvoudig te beheren end-to-end-oplossingen in combinatie met toonaangevende platforms zoals RingCentral en Microsoft Teams.

Onze Global Voice diensten

N

RingCentral Cloud Telefonie

Neem afscheid van telefooncentrales op locaties en gebruik één toekomstvaste oplossing. Met RingCentral Cloud Telefonie koppel je met al jouw favoriete Cloud applicaties en geniet je van wereldwijde bereikbaarheid. Lees meer |

N

Microsoft Teams Direct Routing

Wij helpen je graag met de telefonie integratie, zodat je eenvoudig kunt bellen met Teams en kunnen deze integreren met onze Cloud Telefonie oplossing voor de toevoeging van specifieke telefooncentrale functies. Lees meer |
N

Global VoIP

Global VoIP (SIP trunk) staat voor één telefonie infrastructuur, mogelijk gemaakt door betrouwbare wereldwijde telefonieaanbieders op één Global VoIP (SIP) platform te combineren. Lees meer |

Professional Services

Wij maken het verschil door al onze flexibele, betrouwbare en carrier neutrale oplossingen te ontwerpen, bouwen en proactief te beheren met onze Professional Services. Deze diensten zijn ontwikkeld om onze portfolio’s Communicatie, Beveiliging en Infrastructuur te complementeren. Onze automatisering en tools stellen ons in staat om onze klanten 1 loket te bieden voor alle diensten met 1 factuur, 1 contract, 1 SLA en 1 Contact.

Project Management

Onze projectmanagers zijn nauw betrokken in het proces; vanaf het ontwerp tot de bouw van de oplossingen, inclusief de overdracht naar de beheerorganisatie.

Design & Engineering

Onze engineers realiseren samen met de (solution) architects en consultants een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing, locatie en gebruiker.

Global Certified On-site Engineers

Gebruik onze engineers als eigen medewerkers en zet ze wereldwijd in voor snelle migraties en technische ondersteuning op (afgelegen) locaties.

Customer Mission Control Portal

Krijg via één portal eenvoudig inzicht in alle facturatie en oplossingen wereldwijd. Ingericht op de structuur en hiërarchie van jouw organisatie.

Service Management

De servicemanagers monitoren proactief en zorgen voor optimale prestaties voor de beste ervaring voor jouw medewerkers door in te spelen op trends en wijzigingen.

Global Logistics Services

Eén aanspreekpunt voor de verzending en afhandeling van hardware componenten wereldwijd, incl. ondersteuning met inklaringen, invoerrechten, installatie, etc.

24x7 Support & Monitoring

Ons Global Mission Control Center (NOC) beheert al onze oplossingen. Wij doen dit met ervaren, servicegerichte experts, die ook problemen oplossen die niet bij ons liggen.

Kunnen wij je helpen?
Onze experts staan klaar met advies over de beste mogelijkheden voor jouw organisatie.
Plan een virtuele afspraak met een expert
Liever direct een expert aan de lijn?