• English

Zscaler Global User Experience

Beheer en verbeter eenvoudig de gebruikerservaring op basis van end-to-end inzicht in de prestaties van applicaties. Krijg inzicht vanaf het apparaat, de beschikbaarheid én kwaliteit van het netwerk (op kantoor of thuis), de internetverbinding route tot de Cloud applicatie.

Voordelen

Z

Inzicht in apparaat- en netwerkprestaties

Problemen kunnen allerlei oorzaken hebben. Zie snel of een gebruiker problemen heeft met gebruikte apparatuur, het netwerk of dat er iets anders aan de hand is. 

Volledig inzicht in end-to-end gebruikerservaring

De gebruikerservaring wordt gemeten van apparaat tot applicatie, en alles ertussenin.

Sneller problemen oplossen

Zie in één oogopslag of het probleem wordt veroorzaakt door de wifiverbinding van de gebruiker thuis, door de internetprovider, de applicatie of een ander punt onderweg in de route naar de applicatie.

Begrijpelijke rapportcijfers voor gebruikerservaring

De gebruikerservaring wordt end-to-end gemeten en uitgedrukt in cijfers, die ervoor zorgen dat de kwaliteit meetbaar – en daarmee kwantificeerbaar wordt.

Vereenvoudigd beheer

Gegevens over de gebruikerservaring worden verkregen via de Zscaler-app en vereisen geen extra hardware/softwareinstallatie.

Snelle signalering van Cloud/SaaS-applicatie problemen

De uptime en prestaties van de meest voorkomende SaaS-applicaties (Office365, Salesforce, etc.) wordt voortdurend gecontroleerd. IT-medewerkers kunnen hierdoor proactief handelen, zelfs voordat een probleem door een gebruiker wordt gemeld. Bepaal welke belangrijke applicaties je wereldwijd wilt monitoren.

De Cloud drijft de digitale transformatie en luidt een nieuw tijdperk van schaal, prestaties en flexibiliteit in. De snelheid van adoptie zorgt voor een enorm aanvalsgebied, wat leidt tot verhoogde cyberbeveiligingsrisico’s. Gartner heeft Zscaler al tien keer uitgeroepen tot favoriete oplossing om complexiteit op te lossen en risico’s te beperken.

Onze Professional Services

Project Management

Onze projectmanagers zijn nauw betrokken in het proces; vanaf het ontwerp tot de bouw van de oplossingen, inclusief de overdracht naar de beheerorganisatie.

Global Logistics Services

Eén aanspreekpunt voor de verzending en afhandeling van hardware componenten wereldwijd, incl. ondersteuning met inklaringen, invoerrechten, installatie, etc.

Z

Service Management

De servicemanagers monitoren proactief en zorgen voor optimale prestaties voor de beste ervaring voor jouw medewerkers door in te spelen op trends en wijzigingen.

Global Certified On-site Engineers

Gebruik onze engineers als eigen medewerkers en zet ze wereldwijd in voor snelle migraties en technische ondersteuning op (afgelegen) locaties.

Customer Mission Control Portal

Krijg via één portal eenvoudig inzicht in alle facturatie en oplossingen wereldwijd. Ingericht op de structuur en hiërarchie van jouw organisatie.

Design & Engineering

Onze engineers realiseren samen met de (solution) architects en consultants een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing, locatie en gebruiker.

24x7 Support & Monitoring

Ons Global Mission Control Center (NOC) beheert al onze oplossingen. Wij doen dit met ervaren, servicegerichte experts, die ook problemen oplossen die niet bij ons liggen.

“Horizon Telecom biedt echt onafhankelijk advies; wij beschouwen ze als onderdeel van ons eigen IT-team. Zaken worden snel en efficiënt afgehandeld en hun professionals weten waar ze het over hebben. ”
Hexagon (Intergraph)
Jim van Dijken, IS specialist

Security oplossingen

9

Zscaler Global Remote Workers

Laat medewerkers veilig vanaf elke locatie werken, zonder een VPN te hoeven opzetten, met een directe verbinding met Cloud applicaties.

9

Zscaler Global Cloud Firewall

Beveilig alle internettoegang zonder complexe ‘backhauling’ naar centrale punten en beveilig gebruikers tegen de nieuwste bedreigingen.

9

Global Secure Cloud

Verbindt wereldwijd met 500+ Cloud applicaties & ecosystemen. Veilige privé verbindingen en verbeterde prestaties met één verbinding. 

Wij zijn Horizon

Horizon levert wereldwijd communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsoplossingen met 24x7 proactieve ondersteuning en lokaal beheer. Met onze onafhankelijke experts verbinden wij de wensen en ambities van onze klanten met flexibele en betrouwbare oplossingen, die gebruik maken van bewezen innovaties geaccrediteerd door Gartner®.

Wij staan voor

N

Onafhankelijk & carrier-neutraal

N

Eén factuur, één contract, één contact, één SLA

N

Global Mission Control Center – 24x7 NOC

N

Professional Services

N

Schaalbare oplossingen op maat

N

'Best-of-breed' technologie

N

Kostenefficiënt