Communicatie
oplossingen
Migreer op eigen tempo naar een volledige Cloud omgeving – of gebruik een hybride omgeving. Koppel Microsoft Teams, Salesforce, Google en andere applicaties aan de huidige, nieuwe of RingCentral Cloud telefonieomgeving.
Betrouwbare, wereldwijde communicatieoplossingen voor vandaag en morgen

Als internationale organisatie is het belangrijk om altijd en overal te kunnen communiceren op elke gewenste manier. Wereldwijd worden traditionele oplossingen op koper, zoals ISDN en PSTN, uitgefaseerd. Met onze state-of-the-art communicatieoplossingen helpen wij onze klanten om tijdens en na deze transitie de bereikbaarheid te garanderen. Wij houden hierbij rekening met de lokale wetgeving en wensen tijdens het ontwerp van een toekomstvaste communicatie oplossing. De flexibele oplossingen die we inrichten stellen medewerkers centraal en zijn gepersonaliseerd voor de verschillende behoeftes per regio, land, vestiging of afdelingen.
Workshop: Migreer je telefonieomgeving op eigen tempo naar de Cloud

Bouw een slimme fundering met één wereldwijd platform, richt regionale hubs of redundantie per regio in en combineer verschillende oplossingen, zoals RingCentral Cloud telefonie en VoIP telefonie (SIP trunks) met Cloud en lokale telefooncentrales. Krijg in 30 minuten inzicht in hoe je op eigen tempo migreert naar een volledige Cloud omgeving. Koppel Microsoft Teams, Salesforce, Google en andere applicaties aan de huidige of nieuwe Cloud telefonieomgeving.
NB: Na registratie neemt een expert contact met je op om de workshop in te plannen op een moment waarop het jou het beste uitkomt.
Registeren
Communicatiewensen van onze klanten

Ik wil één oplossing voor al mijn telefonie wereldwijd
> Ontdek Global VoIP
Ik wil bellen met Teams of combineren met mijn huidige telefooncentrale
> Ontdek Microsoft Teams
Ik wil mijn infrastructuur voor telefonie centraliseren
> Ontdek Cloud Telefonie
Communicatieoplossingen
Global VoIP
Microsoft Teams
Wij helpen je graag met de telefonie integratie, zodat je eenvoudig kunt bellen met Teams en kunnen deze integreren met onze Cloud Telefonie oplossing voor de toevoeging van specifieke telefooncentrale functies.
RingCentral Cloud Telefonie
Neem afscheid van telefooncentrales op locaties en gebruik één toekomstvaste oplossing door te koppelen met de favoriete Cloud applicaties en geniet van wereldwijde bereikbaarheid.
Onze Professional Services

Project Management
Onze projectmanagers zijn nauw betrokken in het proces; vanaf het ontwerp tot de bouw van de oplossingen, inclusief de overdracht naar de beheerorganisatie.
Global Logistics Services
Eén aanspreekpunt voor de verzending en afhandeling van hardware componenten wereldwijd, incl. ondersteuning met inklaringen, invoerrechten, installatie, etc.
Service Management
De servicemanagers monitoren proactief en zorgen voor optimale prestaties voor de beste ervaring voor jouw medewerkers door in te spelen op trends en wijzigingen.
Global Certified On-site Engineers
Gebruik onze engineers als eigen medewerkers en zet ze wereldwijd in voor snelle migraties en technische ondersteuning op (afgelegen) locaties.
Customer Mission Control Portal
Krijg via één portal eenvoudig inzicht in alle facturatie en oplossingen wereldwijd. Ingericht op de structuur en hiërarchie van jouw organisatie.
Design & Engineering
Onze engineers realiseren samen met de (solution) architects en consultants een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing, locatie en gebruiker.
24x7 Support & Monitoring
Ons Global Mission Control Center (NOC) beheert al onze oplossingen. Wij doen dit met ervaren, servicegerichte experts, die ook problemen oplossen die niet bij ons liggen.
“Veel organisaties zeggen: ’twee apparaten betekenen twee licenties’, maar niet bij Horizon. Dankzij een maatwerk oplossing hebben wij twee telefoons op één nummer met één licentie.”

Vertom
Patrick Taffijn, IT Manager
150+ Enterprise klanten
Horizon Telecom
Globally Yours, Simply Smiling
Waarom wij uniek zijn
Service waar je blij van wordt
Gegarandeerd wereldwijd in control
We make it 1
De allerbeste oplossingen altijd as-a-service
Vrijheid die jou flexibel houdt
PARTNERS
NOC
Global Mission Control Center
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar
COMMUNICATIE
INFRASTRUCTUUR
SECURITY
PARTNERS
NOC
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar
