Communicatie

oplossingen

Migreer op eigen tempo naar een volledige Cloud omgeving – of gebruik een hybride omgeving. Koppel Microsoft Teams, Salesforce, Google en andere applicaties aan de huidige, nieuwe of RingCentral Cloud telefonieomgeving.

Betrouwbare, wereldwijde communicatieoplossingen voor vandaag en morgen

Als internationale organisatie is het belangrijk om altijd en overal te kunnen communiceren op elke gewenste manier. Wereldwijd worden traditionele oplossingen op koper, zoals ISDN en PSTN, uitgefaseerd. Met onze state-of-the-art communicatieoplossingen helpen wij onze klanten om tijdens en na deze transitie de bereikbaarheid te garanderen. Wij houden hierbij rekening met de lokale wetgeving en wensen tijdens het ontwerp van een toekomstvaste communicatie oplossing. De flexibele oplossingen die we inrichten stellen medewerkers centraal en zijn gepersonaliseerd voor de verschillende behoeftes per regio, land, vestiging of afdelingen.

Koppel Microsoft Teams, Salesforce, Google en andere applicaties
Bouw een slimme fundering met één wereldwijd platform, richt regionale hubs of redundantie per regio in en combineer verschillende oplossingen, zoals RingCentral Cloud telefonie en VoIP telefonie (SIP trunks) met Cloud en lokale telefooncentrales. Migreer op eigen tempo naar een volledige Cloud omgeving – of blijf werken met een hybride omgeving. Koppel Microsoft Teams, Salesforce, Google en andere applicaties aan de huidige of nieuwe Cloud telefonieomgeving. Betrouwbaar, toekomstbestendig en op maat. Altijd met de beste service: vanaf het eerste advies tot en met het monitoren en beheren van de communicatieoplossing.

Communicatieoplossingen

9

Global VoIP

Global VoIP (SIP trunk) staat voor één telefonie infrastructuur, mogelijk gemaakt door betrouwbare wereldwijde telefonieaanbieders op één Global VoIP (SIP) platform te combineren.
9

Microsoft Teams

Wij helpen je graag met de telefonie integratie, zodat je eenvoudig kunt bellen met Teams en kunnen deze integreren met onze Cloud Telefonie oplossing voor de toevoeging van specifieke telefooncentrale functies.

9

RingCentral Cloud Telefonie

Neem afscheid van telefooncentrales op locaties en gebruik één toekomstvaste oplossing door te koppelen met de favoriete Cloud applicaties en geniet van wereldwijde bereikbaarheid.

Bouw een slimme fundering met één wereldwijd platform, richt hubs of redundantie per regio in en combineer verschillende oplossingen zoals Cloud telefonie en VoIP telefonie (SIP trunks) met Cloud en lokale telefooncentrales.

Onze Professional Services

Project & Service management

Onze projectmanagers zijn betrokken vanaf het ontwerp tot bouw inclusief de overdracht naar de beheersorganisatie.

Customer Mission Control Portal

Met onze Customer Mission Control Portal behoud je volledige inzicht én controle over al jouw oplossingen, status en facturering.

Design & Engineering

Onze engineering professionals realiseren een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing en locatie.

Global Logistics Services

Verzending van hardwarecomponenten naar de gewenste locaties, support met inklaring, invoerrechten, installatie, etc.

Global Certified On-site Engineers

Zet onze engineers o.a. in voor snelle migraties en ondersteuning op (afgelegen) sites zonder lokaal technisch personeel.

24x7 Support & Monitoring

Ons Global Mission Control Center – 24×7 NOC beheert proactief alle oplossingen wereldwijd (NEN-ISO/IEC 27001:2013).

“Veel organisaties zeggen: ‘twee apparaten betekenen twee licenties’, maar niet bij Horizon. Dankzij een maatwerk oplossing hebben wij twee telefoons op één nummer met één licentie.”

Vertom
Patrick Taffijn, IT Manager

150+ Enterprise klanten

Wij zijn Horizon

Horizon levert wereldwijd communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsoplossingen met 24x7 proactieve ondersteuning en lokaal beheer. Met onze onafhankelijke experts verbinden wij de wensen en ambities van onze klanten met flexibele en betrouwbare oplossingen, die gebruik maken van bewezen innovaties geaccrediteerd door Gartner®.

Wij staan voor

N

Onafhankelijk & carrier-neutraal

N

Eén factuur, één contract, één contact, één SLA

N

Global Mission Control Center – 24x7 NOC

N

Professional Services

N

Schaalbare oplossingen op maat

N

'Best-of-breed' technologie

N

Kostenefficiënt