Communicatie
oplossingen
Migreer op eigen tempo naar een volledige Cloud omgeving – of gebruik een hybride omgeving. Koppel Microsoft Teams, Salesforce, Google en andere applicaties aan de huidige, nieuwe of RingCentral Cloud telefonieomgeving.
Betrouwbare, wereldwijde communicatieoplossingen voor vandaag en morgen

Als internationale organisatie is het belangrijk om altijd en overal te kunnen communiceren op elke gewenste manier. Wereldwijd worden traditionele oplossingen op koper, zoals ISDN en PSTN, uitgefaseerd. Met onze state-of-the-art communicatieoplossingen helpen wij onze klanten om tijdens en na deze transitie de bereikbaarheid te garanderen. Wij houden hierbij rekening met de lokale wetgeving en wensen tijdens het ontwerp van een toekomstvaste communicatie oplossing. De flexibele oplossingen die we inrichten stellen medewerkers centraal en zijn gepersonaliseerd voor de verschillende behoeftes per regio, land, vestiging of afdelingen.
Koppel Microsoft Teams, Salesforce, Google en andere applicaties
Bouw een slimme fundering met één wereldwijd platform, richt regionale hubs of redundantie per regio in en combineer verschillende oplossingen, zoals RingCentral Cloud telefonie en VoIP telefonie (SIP trunks) met Cloud en lokale telefooncentrales. Migreer op eigen tempo naar een volledige Cloud omgeving – of blijf werken met een hybride omgeving. Koppel Microsoft Teams, Salesforce, Google en andere applicaties aan de huidige of nieuwe Cloud telefonieomgeving. Betrouwbaar, toekomstbestendig en op maat. Altijd met de beste service: vanaf het eerste advies tot en met het monitoren en beheren van de communicatieoplossing.
Communicatiewensen van onze klanten

Ik wil één oplossing voor al mijn telefonie wereldwijd
> Ontdek Global VoIP
Ik wil bellen met Teams of combineren met mijn huidige telefooncentrale
> Ontdek Microsoft Teams
Ik wil mijn infrastructuur voor telefonie centraliseren
> Ontdek Cloud Telefonie
Communicatieoplossingen
Global VoIP
Microsoft Teams
Wij helpen je graag met de telefonie integratie, zodat je eenvoudig kunt bellen met Teams en kunnen deze integreren met onze Cloud Telefonie oplossing voor de toevoeging van specifieke telefooncentrale functies.
RingCentral Cloud Telefonie
Neem afscheid van telefooncentrales op locaties en gebruik één toekomstvaste oplossing door te koppelen met de favoriete Cloud applicaties en geniet van wereldwijde bereikbaarheid.
Onze Professional Services

Project & Service management
Onze projectmanagers zijn betrokken vanaf het ontwerp tot bouw inclusief de overdracht naar de beheersorganisatie.
Customer Mission Control Portal
Met onze Customer Mission Control Portal behoud je volledige inzicht én controle over al jouw oplossingen, status en facturering.
Design & Engineering
Onze engineering professionals realiseren een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing en locatie.
Global Logistics Services
Verzending van hardwarecomponenten naar de gewenste locaties, support met inklaring, invoerrechten, installatie, etc.
Global Certified On-site Engineers
Zet onze engineers o.a. in voor snelle migraties en ondersteuning op (afgelegen) sites zonder lokaal technisch personeel.
24x7 Support & Monitoring
Ons Global Mission Control Center – 24×7 NOC beheert proactief alle oplossingen wereldwijd (NEN-ISO/IEC 27001:2013).
“Veel organisaties zeggen: ‘twee apparaten betekenen twee licenties’, maar niet bij Horizon. Dankzij een maatwerk oplossing hebben wij twee telefoons op één nummer met één licentie.”

Vertom
Patrick Taffijn, IT Manager
150+ Enterprise klanten
Wij zijn Horizon
Horizon levert wereldwijd communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsoplossingen met 24x7 proactieve ondersteuning en lokaal beheer. Met onze onafhankelijke experts verbinden wij de wensen en ambities van onze klanten met flexibele en betrouwbare oplossingen, die gebruik maken van bewezen innovaties geaccrediteerd door Gartner®.
Wij staan voor
Onafhankelijk & carrier-neutraal
Eén factuur, één contract, één contact, één SLA
Global Mission Control Center – 24x7 NOC
Professional Services
Schaalbare oplossingen op maat
'Best-of-breed' technologie
Kostenefficiënt
PARTNERS
CONTACT
Global Mission Control Center
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Algemeen
T: +3120 226 1500
E: contact@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Support
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Storingen
T: +3120 226 1555
24x7 beschikbaar
COMMUNICATIE
INFRASTRUCTUUR
PARTNERS
CONTACT
Global Mission Control Center
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Algemeen
T: +3120 226 1500
E: contact@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Support
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Storingen
T: +3120 226 1555
24x7 beschikbaar