Waarom RingCentral
Cloud telefonie?
Neem afscheid van telefooncentrales op locaties. Gebruik één toekomstvaste oplossing door deze te koppelen met de meest bekende Cloud applicaties. Laat medewerkers kiezen tussen een fysieke telefoon, een kantoor telefonieomgeving op de mobiele telefoon, of een softwarematige telefonieoplossing op de pc.
Herken jij onderstaande uitdagingen?

Wij zorgen dat RingCentral beschikbaar is voor iedereen, en toepasbaar is in elke bedrijfsstructuur. Samen met ons Global VoIP platform realiseren wij een veilig, betrouwbaar, schaalbaar en intuïtief platform voor spraak, videovergaderingen en samenwerking. Voor elke uitdaging bedenken wij een oplossing.
RingCentral is te integreren met meer dan 200 applicaties, waaronder Google, Microsoft en Salesforce. Eenvoudig te gebruiken met de favoriete apparaten van jouw medewerkers – waar ook ter wereld. Het totale ecosysteem met integraties bestaat uit meer dan 3.000 applicaties. Met onze Professional Services helpen wij onze klanten met het ontwerp, de creatie en het beheer van de Global Cloud Telefonie oplossing wereldwijd.
Ik wil mijn infrastructuur voor telefonie centraliseren
Ontdek de oplossing
Ik wil één applicatie voor chat, video en telefonie
Ontdek de oplossing
Onze medewerkers moeten wereldwijd bereikbaar zijn
Ontdek de oplossing
De belangrijkste voordelen op een rij
Eén gebruiksvriendelijke wereldwijde oplossing
Een omgeving voor spraak, video, berichten en het delen van bestanden en zo ingericht dat samenwerken binnen en buiten de organisatie mogelijk is op alle apparaten (vaste telefoons, mobiele telefoons, vergaderruimtes, computers, browsers en Cloud applicaties). Met RingCentral Cloud telefonie heb je één oplossing voor alle werknemers en locaties wereldwijd – thuis, op kantoor, bij de klant of onderweg. Lees meer |
Open API: Integreer met bestaande (Cloud) applicaties en systemen
Eén omgeving die werkt met al jouw favoriete applicaties in de Cloud, zoals Microsoft Teams, Salesforce, Zendesk en vele andere applicaties. Integreer jouw favoriete servicedesk, contactcenter of andere systemen. Migreer op eigen tempo per regio, land, afdeling, locatie of zelfs per gebruiker. Lees meer |
Wereldwijde standaardisatie met voorspelbare kosten
Elk land heeft zijn eigen providers, regels en wetten. Wij koppelen wereldwijd providers en andere partijen via RingCentral aan elkaar. Zo bieden wij jullie een wereldwijde samenwerking met de beste partijen in één oplossing. Geen ondoorzichtige lokale kosten meer, maar voorspelbare kosten door slimme least-cost-routing, all-in tariefplannen op maat en belpakketten. Lees meer |
Beschikbaarheid: 99,999% met lokale nummers
Flexibel en eenvoudig beheer
Eenvoudig nieuwe werknemers en locaties toevoegen/samenvoegen zonder investeringen en krimpen wanneer nodig. Door gebruik te maken van één wereldwijde oplossing en proactief beheer, ben je verzekerd van de laatste veiligheidsupdates en is beheer op locatie verleden tijd.
Lees meer |
Wij maken het verschil met onze Professional Services
Al onze end-to-end oplossingen ontwerpen, bouwen en beheren wij met onze Professional Services. Wij zijn een internationaal onafhankelijk platform en bieden organisaties 24×7 ondersteuning op maat, zowel op afstand als wereldwijd op locatie. Wij zorgen voor één aanspreekpunt en passen de facturatie en toegang tot rapportages aan op jouw organisatiestructuur. Gegevens veranderen daardoor in informatie en inzichten waarbij er géén beperkingen zijn dankzij overzichtelijke facturatie, contracten en SLA’s – ondersteunt met één vast accountteam.
Project Management
Onze projectmanagers zijn nauw betrokken in het proces; vanaf het ontwerp tot de bouw van de oplossingen, inclusief de overdracht naar de beheerorganisatie.
Global Certified On-site Engineers
Gebruik onze engineers als eigen medewerkers en zet ze wereldwijd in voor snelle migraties en technische ondersteuning op (afgelegen) locaties.
24x7 Support & Monitoring
Ons Global Mission Control Center (NOC) beheert al onze oplossingen. Wij doen dit met ervaren, servicegerichte experts, die ook problemen oplossen die niet bij ons liggen.
Customer Mission Control Portal
Krijg via één portal eenvoudig inzicht in alle facturatie en oplossingen wereldwijd. Ingericht op de structuur en hiërarchie van jouw organisatie.
Service Management
De servicemanagers monitoren proactief en zorgen voor optimale prestaties voor de beste ervaring voor jouw medewerkers door in te spelen op trends en wijzigingen.
Design & Engineering
Onze engineers realiseren samen met de (solution) architects en consultants een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing, locatie en gebruiker.
Global Logistics Services
Eén aanspreekpunt voor de verzending en afhandeling van hardware componenten wereldwijd, incl. ondersteuning met inklaringen, invoerrechten, installatie, etc.
Meer communicatieoplossingen
Global VoIP
Microsoft Teams
Wij helpen je graag met de telefonie integratie, zodat je eenvoudig kunt bellen met Teams en kunnen deze integreren met onze Cloud Telefonie oplossing voor de toevoeging van specifieke telefooncentrale functies.
Horizon Telecom
Globally Yours, Simply Smiling
Waarom wij uniek zijn
Service waar je blij van wordt
Gegarandeerd wereldwijd in control
We make it 1
De allerbeste oplossingen altijd as-a-service
Vrijheid die jou flexibel houdt
PARTNERS
NOC
Global Mission Control Center
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar
COMMUNICATIE
INFRASTRUCTUUR
SECURITY
PARTNERS
NOC
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar
