• English

Waarom telefonie

via Microsoft Teams

Wil je ook extern kunnen bellen met je vaste nummer via Microsoft Teams? Wij helpen met het aansluiten op het publieke telefonienetwerk en het toewijzen van (je huidige) telefoonnummers. Koppel en combineer Microsoft Teams met een wereldwijde VoIP infrastructuur en vul dit aan met specifiek maatwerk voor servicedesks, callcenters, recepties of andere Cloud applicatie integraties.

Herken jij onderstaande uitdagingen? 

Microsoft Teams was voor de COVID-19 pandemie al één van ‘s werelds grootste communicatieplatformen. Door de huidige situatie is Microsoft Teams niet meer weg te denken uit onze hedendaagse werkomgeving. Daarbij wordt door de COVID-19 pandemie thuiswerken steeds meer geaccepteerd. Communicatieplatformen zoals Microsoft Teams spelen hier slim op in.

Deze digitale transitie is belangrijk, je wilt immers dat collega’s zonder problemen kunnen samenwerken en kunnen communiceren. Eén veilig en betrouwbaar communicatieplatform in de Cloud is dan van essentieel belang. Maar als internationale organisatie, met voor ieder land een lokale provider en apart contract of één totaalcontract bij een logge carrier die per proces 50 loketten heeft en uiteindelijk de dienst op een aantal locaties alsnog inkoopt bij een lokale provider, is het lastig om zowel beheersbaarheid als kosten te kunnen controleren.

Wat veel organisaties niet weten, is dat de mogelijkheid bestaat om Microsoft Teams te koppelen aan het publieke telefonienetwerk via een globaal beschikbaar SIP trunking platform. Zo is er één aanspreekpunt en één factuur, en wordt geprofiteerd van voorspelbare en overzichtelijke kosten. Op deze manier wordt de vertrouwde digitale werkomgeving uitgebreid met externe bedrijfstelefonie en kunnen werknemers eenvoudig chatten en (video)bellen via de Microsoft Teams applicatie op de werkplek of via de mobiele telefoon.

Mijn medewerkers moeten altijd bereikbaar zijn via Microsoft Teams

Ontdek de oplossing

Ik wil voorspelbare kosten en vaste tarieven in Microsoft Teams

Ontdek de oplossing

Ik wil bedrijfstelefonie en communicatie in onze Microsoft Teams interface

Ontdek de oplossing

De belangrijkste voordelen op een rij

Koppel VoIP telefonie aan Microsoft Teams

Maakt jouw organisatie gebruik van een VoIP telefonie platform? Wist je dat VoIP te integreren is in een Cloud communicatieomgeving, zoals Microsoft Teams, via een globaal beschikbaar SIP trunking platform? En hierbij jouw bestaande telefonie infrastructuur en telefoonnummers behoudt? Wil je weten wat de mogelijkheden voor jouw zijn? Lees meer |

Eén flexibele Cloud communicatieoplossing in Microsoft Teams

Microsoft kan Teams niet in alle landen leveren. Dit kan een obstakel zijn als jouw locaties zijn gevestigd in de landen waar Microsoft Teams niet leverbaar is. Wij hebben hiervoor de oplossing met ons Global VoIP (SIP) platform. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Lees meer |

Lagere kosten en vaste tarieven voor Microsoft Teams

Als jouw organisatie meerdere locaties wereldwijd heeft, dan wil je dat de kosten van de digitale transformatie naar Microsoft Teams duidelijk en inzichtelijk zijn. Combineer Microsoft Teams met onze Global VoIP infrastructuur en Global Cloud telefonie oplossing, en krijg als organisatie een gebruiksvriendelijke en uitgebreide telefooncentrale tegen overzichtelijke tarieven. Benieuwd naar wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Lees meer | 

Telefooncentrale functionaliteiten in Microsoft Teams

Door Microsoft Teams te koppelen aan publieke infrastructuur middels ons Global VoIP platform en Global Cloud telefonie oplossing krijgt jouw organisatie een gebruiksvriendelijke en uitgebreide telefooncentrale in jullie vertrouwde Microsoft Teams omgeving. Lees meer | 

g

Naadloze integratie van de receptie bedienpost in Microsoft Teams

Wist je dat je aan jouw Microsoft Teams omgeving naast een telefooncentrale ook een receptie bedienpost kan toevoegen? Op deze manier kun je gemakkelijk terugbelnotities maken of nagaan of een collega op kantoor aanwezig is.
Lees meer |

Download Microsoft Teams leaflet

Wij maken het verschil met onze Professional Services

Al onze end-to-end oplossingen ontwerpen, bouwen en beheren wij met onze Professional Services. Wij zijn een internationaal onafhankelijk platform en bieden organisaties 24×7 ondersteuning op maat, zowel op afstand als wereldwijd op locatie. Wij zorgen voor één aanspreekpunt en passen de facturatie en toegang tot rapportages aan op jouw organisatiestructuur. Gegevens veranderen daardoor in informatie en inzichten waarbij er géén beperkingen zijn dankzij overzichtelijke facturatie, contracten en SLA’s – ondersteunt met één vast accountteam.

Project Management

Onze projectmanagers zijn nauw betrokken in het proces; vanaf het ontwerp tot de bouw van de oplossingen, inclusief de overdracht naar de beheerorganisatie.

Global Certified On-site Engineers

Gebruik onze engineers als eigen medewerkers en zet ze wereldwijd in voor snelle migraties en technische ondersteuning op (afgelegen) locaties.

24x7 Support & Monitoring

Ons Global Mission Control Center (NOC) beheert al onze oplossingen. Wij doen dit met ervaren, servicegerichte experts, die ook problemen oplossen die niet bij ons liggen.

Customer Mission Control Portal

Krijg via één portal eenvoudig inzicht in alle facturatie en oplossingen wereldwijd. Ingericht op de structuur en hiërarchie van jouw organisatie.

Z

Service Management

De servicemanagers monitoren proactief en zorgen voor optimale prestaties voor de beste ervaring voor jouw medewerkers door in te spelen op trends en wijzigingen.

Design & Engineering

Onze engineers realiseren samen met de (solution) architects en consultants een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing, locatie en gebruiker.

Global Logistics Services

Eén aanspreekpunt voor de verzending en afhandeling van hardware componenten wereldwijd, incl. ondersteuning met inklaringen, invoerrechten, installatie, etc.

Meer communicatieoplossingen

9

Global VoIP

Global VoIP (SIP trunk) staat voor één telefonie infrastructuur, mogelijk gemaakt door betrouwbare wereldwijde telefonieaanbieders op één Global VoIP (SIP) platform te combineren.
9

RingCentral Cloud telefonie

Neem afscheid van telefooncentrales op locaties en gebruik één toekomstvaste oplossing door te koppelen met de favoriete Cloud applicaties en geniet van wereldwijde bereikbaarheid.

Wij zijn Horizon Telecom

Horizon Telecom levert wereldwijd communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsoplossingen met 24x7 proactieve ondersteuning en lokaal beheer. Met onze onafhankelijke experts verbinden wij de wensen en ambities van onze klanten met flexibele en betrouwbare oplossingen, die gebruik maken van bewezen innovaties geaccrediteerd door Gartner®.

Wij staan voor

N

Onafhankelijk & carrier-neutraal

N

Eén factuur, één contract, één contact, één SLA

N

Global Mission Control Center – 24x7 NOC

N

Professional Services

N

Schaalbare oplossingen op maat

N

'Best-of-breed' technologie

N

Kostenefficiënt