Global VoIP
Met Global VoIP (SIP trunk) creëer je één telefonie infrastructuur wereldwijd. Dit is mogelijk door de beschikbaarheid van betrouwbare wereldwijde telefonieaanbieders te combineren op één Global VoIP (SIP) platform. Met ons Global Connectivity portfolio creëren wij wereldwijd één VoIP (SIP trunk) infrastructuur dat zorgt voor een solide betrouwbare fundering, die samenwerkt met al jouw favoriete applicaties in de Cloud (zoals Microsoft Teams, Google of Salesforce).
Voordelen
Eén telefonieomgeving voor de hele organisatie
Alle telefonie binnen en buiten de organisatie kan voor alle medewerkers in één telefonie oplossingen worden samengevoegd.
VoIP integreren met andere Cloud applicaties
Eén omgeving die samenwerkt met al jouw favoriete applicaties in de Cloud, zoals Microsoft Teams, Salesforce, etc.
Wereldwijde standaardisering
Elk land heeft zijn eigen regels en wetten. Met onze carrier-neutrale aanpak combineren wij in onze Global VoIP (SIP trunk) oplossing meerdere tier 1-carriers voor 1 betrouwbare wereldwijde oplossing die flexibel inzetbaar is.
Integreer met bestaande systemen
Wij zorgen ervoor dat de nieuwe Global VoIP (SIP trunk) omgeving naadloos wordt geïntegreerd met bijvoorbeeld de huidige servicedesk, contactcenter, lokale telefooncentrale of huidige andere systemen. Zo migreer je op eigen tempo per afdeling of locatie naar de nieuwe oplossing.
Wereldwijde telefoonnummers
Verbeter de bereikbaarheid door wereldwijd lokale telefoonnummers, zoals geografische, gratis of betaalde dienst telefoonnummers toe te voegen aan de Global VoIP oplossing.
Wereldwijd 112/911 alarmdiensten
Onze diensten kunnen voorzien in wereldwijde 112 bereikbaarheid voor de meeste landen.
Flexibel, toekomstbestendig en kostenefficiënt
Werknemers kunnen waar ook ter wereld bellen en gebeld worden. Thuis, op kantoor of onderweg. Regel de communicatie wereldwijd met voorspelbare kosten met least-cost-routing in combinatie met tariefplannen en pakketten op maat.
De beste beschikbaarheid
Door onafhankelijk verschillende carriers en routes te combineren is het mogelijk een redundant ontwerp te creëren met een beschikbaarheid tot 99,999%.
“Wij maken het verschil door al onze flexibele, betrouwbare en carrier neutrale oplossingen te ontwerpen, bouwen en proactief te beheren met onze Professional Services.”
Managing Director Horizon
Melvin Jellesma
Onze Professional Services

Project & Service management
Onze projectmanagers zijn betrokken vanaf het ontwerp tot bouw inclusief de overdracht naar de beheersorganisatie.
Customer Mission Control Portal
Met onze Customer Mission Control Portal behoud je volledige inzicht én controle over al jouw oplossingen, status en facturering.
Design & Engineering
Onze engineering professionals realiseren een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing en locatie.
Global Logistics Services
Verzending van hardwarecomponenten naar de gewenste locaties, support met inklaring, invoerrechten, installatie, etc.
Global Certified On-site Engineers
Zet onze engineers o.a. in voor snelle migraties en ondersteuning op (afgelegen) sites zonder lokaal technisch personeel.
24x7 Support & Monitoring
Ons Global Mission Control Center – 24×7 NOC beheert proactief alle oplossingen wereldwijd (NEN-ISO/IEC 27001:2013).
“Horizon heeft ons geholpen met een Global VoIP omgeving. Van ISDN naar Global VoIP en vervolgens naar een telefoon exchange in de Cloud. Dankzij de flexibiliteit en schaalbaarheid binnen de Global VoIP-omgeving is Vertom Shipping in staat nog beter te faciliteren en kunnen wij sneller reageren op veranderingen zoals uitbreidingen, overnames en krimp.”
IT Manager Vertom Shipping
Patrick Taffijn
Meer communicatieoplossingen
Microsoft Teams
RingCentral Cloud telefonie
Neem afscheid van telefooncentrales op locaties en gebruik één toekomstvaste oplossing door te koppelen met de favoriete Cloud applicaties en geniet van wereldwijde bereikbaarheid.
Wij zijn Horizon
Horizon levert wereldwijd communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsoplossingen met 24x7 proactieve ondersteuning en lokaal beheer. Met onze onafhankelijke experts verbinden wij de wensen en ambities van onze klanten met flexibele en betrouwbare oplossingen, die gebruik maken van bewezen innovaties geaccrediteerd door Gartner®.
Wij staan voor
Onafhankelijk & carrier-neutraal
Eén factuur, één contract, één contact, één SLA
Global Mission Control Center – 24x7 NOC
Professional Services
Schaalbare oplossingen op maat
'Best-of-breed' technologie
Kostenefficiënt
PARTNERS
CONTACT
Global Mission Control Center
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Algemeen
T: +3120 226 1500
E: contact@horizontelecom.nl
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Support
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Storingen
T: +3120 226 1555
24x7 beschikbaar
COMMUNICATIE
INFRASTRUCTUUR
PARTNERS
CONTACT
Global Mission Control Center
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Algemeen
T: +3120 226 1500
E: contact@horizontelecom.nl
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Support
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Storingen
T: +3120 226 1555
24x7 beschikbaar