Microsoft Teams
Wij helpen met het toevoegen van je huidige nummers en telefoonlijnen, zodat je eenvoudig met Microsoft Teams kunt bellen. Wij kunnen Microsoft Teams ook integreren met onze wereldwijde Cloud Telefonie oplossing om specifieke telefooncentrale functies toe te voegen. Integreer en combineer met een wereldwijde VoIP infrastructuur en vul aan met specifiek maatwerk voor servicedesks, callcenters, recepties of andere Cloud applicatie integraties.
Voordelen
Huidige VoIP omgeving koppelen met Microsoft Teams
Met Direct Routing verbinden en integreren wij ons Global VoIP (SIP) platform rechtstreeks aan jouw Microsoft Teams omgeving. Het is ook mogelijk om bestaande infrastructuur in het ontwerp mee te nemen. Hierna zijn de lokale telefoonnummers in Microsoft Teams overal te wereld te gebruiken via de mobiele app, de vaste telefoon en/of de Microsoft Teams applicatie.
Flexibeler dan Microsoft
Microsoft wil haar oplossing in een beperkt aantal landen leveren. Wij gaan verder en leveren de oplossing in meer landen door de combinatie met onze Global VoIP (SIP) oplossingen. Daarnaast bieden wij maatwerk om te integreren met huidige oplossingen, zoals telefooncentrales, wereldwijde Cloud telefonie of andere Cloud applicaties.
Behoud de telefoniecentrale mogelijkheden
Onze oplossing kan met of zonder de PBX-functies van Microsoft Teams worden gebruikt. De telefooncentrale van Microsoft Teams is voor veel klanten beperkt in mogelijkheden of zorgt voor te veel veranderingen in de manier van werken bij de implementatie. Wij kunnen dit oplossen door Microsoft Teams te combineren met onze Global VoIP-infrastructuur en de telefoon PBX-functies van onze Global Cloud telefonieoplossing.
Lagere kosten met tariefplannen op maat
Wij bieden een all-in tarief en tarieven op maat door klant specifieke tarief- en tariefplannen op te stellen. Daarnaast kunnen we een totaaloplossing bieden met de infrastructuur op basis van ons Global Connectivity portfolio, SD-WAN en integratie van Microsoft Teams met andere oplossingen en systemen.
De beste gebruikerservaring met SD-WAN
De VMware SD-WAN oplossing die wij leveren heeft als eerste netwerkproduct een award gewonnen voor Unified Communications. Dit komt omdat de unieke Voice Quality Management (VQM) oplossingen het mogelijk maakt om video en spraaksessies in de meest veeleisende regio’s al met 1 verbinding te verbeteren.
Receptie bedienpost oplossing
Wij leveren een oplossing voor de receptie bedienpost waarmee het mogelijk is om ook voor deze gebruikers een oplossing te creëren die samenwerkt met Microsoft Teams.
Download de Microsoft Teams infosheet
Onze Professional Services

Project & Service management
Onze projectmanagers zijn betrokken vanaf het ontwerp tot bouw inclusief de overdracht naar de beheersorganisatie.
Customer Mission Control Portal
Met onze Customer Mission Control Portal behoud je volledige inzicht én controle over al jouw oplossingen, status en facturering.
Design & Engineering
Onze engineering professionals realiseren een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing en locatie.
Global Logistics Services
Verzending van hardwarecomponenten naar de gewenste locaties, support met inklaring, invoerrechten, installatie, etc.
Global Certified On-site Engineers
Zet onze engineers o.a. in voor snelle migraties en ondersteuning op (afgelegen) sites zonder lokaal technisch personeel.
24x7 Support & Monitoring
Ons Global Mission Control Center – 24×7 NOC beheert proactief alle oplossingen wereldwijd (NEN-ISO/IEC 27001:2013).
“Horizon Telecom biedt echt onafhankelijk advies en wij beschouwen ze als onderdeel van ons eigen IT-team. Zaken worden onmiddellijk en efficiënt afgehandeld en de professionals weten waar ze het over hebben. ”
Jim van Dijken, IS specialist
Meer communicatieoplossingen
Global VoIP
RingCentral Cloud telefonie
Neem afscheid van telefooncentrales op locaties en gebruik één toekomstvaste oplossing door te koppelen met de favoriete Cloud applicaties en geniet van wereldwijde bereikbaarheid.
Wij zijn Horizon
Horizon levert wereldwijd communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsoplossingen met 24x7 proactieve ondersteuning en lokaal beheer. Met onze onafhankelijke experts verbinden wij de wensen en ambities van onze klanten met flexibele en betrouwbare oplossingen, die gebruik maken van bewezen innovaties geaccrediteerd door Gartner®.
Wij staan voor
Onafhankelijk & carrier-neutraal
Eén factuur, één contract, één contact, één SLA
Global Mission Control Center – 24x7 NOC
Professional Services
Schaalbare oplossingen op maat
'Best-of-breed' technologie
Kostenefficiënt
PARTNERS
CONTACT
Global Mission Control Center
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Algemeen
T: +3120 226 1500
E: contact@horizontelecom.nl
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Support
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Storingen
T: +3120 226 1555
24x7 beschikbaar
COMMUNICATIE
INFRASTRUCTUUR
PARTNERS
CONTACT
Global Mission Control Center
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Algemeen
T: +3120 226 1500
E: contact@horizontelecom.nl
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Support
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Storingen
T: +3120 226 1555
24x7 beschikbaar