Horizon Telecom biedt de mogelijkheid om ter plaatse engineers te leveren die verder gaan dan de standaardactiviteiten van traditionele (infrastructuur) providers. Wij bieden daarbij technische ondersteuning, die verder dan de technische grenzen van onze oplossing gaat; bij een storing of serviceonderbreking wil je dat dit snel wordt opgelost. Hiervoor ben je bij ons aan het juiste adres, omdat wij infrastructuur, hardware, LAN, wifi en diensten van derden kunnen ondersteunen.
Gebruik onze engineers voor:
Snelle migraties en ondersteuning op (afgelegen) locaties waar het technische personeel niet beschikbaar is en assistentie vereist is door technisch geschoold personeel.
Assistentie tijdens de verandering waarop bestaande infrastructuur is verbonden met de hardware of bij het verbinden met nieuwe hardware zoals SD-WAN.
Eén aanspreekpunt voor alle infrastructuurinstallatie, configuratie, beheer, probleem-oplossingen en foutisolatie op locatie.
Assistentie bij dagelijkse infrastructuur werkzaamheden.
Het oplossen van problemen op locatie, die de gebruikerservaring beïnvloeden – maar niet onder het beheer van een provider/carrier vallen (wifi, bekabeling, LAN, etc.).
Het uitvoeren van een site survey, het verzamelen van informatie of het uitvoeren van specifiek lokaal werk, zoals patching, bekabeling of wifi-metingen.
Installatie van hardware op locatie, zoals routers en switches. Of het regelen/ aanleggen van passieve componenten, zoals bekabeling of patches.
Het aansluiten van nieuwe infrastructuur op de hardware, nadat de provider/carrier deze heeft opgeleverd (na oplevering dient de locatie nog aangesloten/geïntegreerd te worden in de LAN omgeving).
De 3 voordelen van onze Global Certified On-site Engineers
End-to-End ondersteuning voor alle infrastructuur
Wij ondersteunen, leveren of nemen het beheer van diverse infrastructuurcomponenten over. Onze engineers bieden end-to-end ondersteuning bij het oplossen van problemen op locatie.
Eenvoudig nieuwe & bestaande infrastructuur optimaliseren
Laat SD-WAN of andere hardware installeren, vervangen en aan sluiten op de bestaande of nieuwe infrastructuur.
Eén aanspreekpunt (SPOC: Single Point Of Contact) voor alle infrastructuur
Eén aanspreekpunt of SPOC voor alle infrastructuur installatie, configuratie, beheer, probleemoplossing en foutisolatie op locatie.
Wij bieden:
- SLA gebaseerde responstijden wereldwijd.
- SLA gebaseerd op het bezoeken van locaties wereldwijd binnen 4-8 uur.
- Flexibele factureringsopties o.b.v. nacalculatie (time&material) of strippenkaart (rate cards).
- ‘Best effort’ reponsmodellen als achtervang of voor ad-hoc ondersteuning.