Dankzij uitbreiding met een point-of-presence (PoP) in Australië zijn de Global Voice diensten van Horizon Telecom vanaf heden ook beschikbaar in Oceanië. In combinatie met de Professional Services, waaronder 24×7 support & monitoring en gecertificeerde engineers op locatie, ontzorgt Horizon Telecom ook in dit deel van de wereld haar klanten met veilige, betrouwbare en eenvoudig te beheren end-to-end oplossingen.
Onze Global Voice diensten
RingCentral Cloud Telefonie
Neem afscheid van telefooncentrales op locaties en gebruik één toekomstvaste oplossing. Met RingCentral Cloud Telefonie koppel je met al jouw favoriete Cloud applicaties en geniet je van wereldwijde bereikbaarheid. Lees meer |
Microsoft Teams Direct Routing
Global VoIP
Wij maken het verschil door al onze flexibele, betrouwbare en carrier neutrale oplossingen te ontwerpen, bouwen en proactief te beheren met onze Professional Services. Deze diensten zijn ontwikkeld om onze portfolio’s Communicatie, Beveiliging en Infrastructuur te complementeren. Onze automatisering en tools stellen ons in staat om onze klanten 1 loket te bieden voor alle diensten met 1 factuur, 1 contract, 1 SLA en 1 Contact.