Meer opties in ons klantenportaal!

Algemeen nieuws
december 21, 2021
Horizon Telecom klantenportaal

BMW Driving Experience begint over:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Dit jaar heeft ons service team hard gewerkt om onze diensten te optimaliseren en uit te breiden. We zijn 2021 begonnen met het afnemen van interviews bij klanten over hun ervaringen met onze diensten en klantenportaal, wat gaat er goed, wat kan er beter en wat ontbreekt er? De volgende stap was met ons service team evalueren wat onze klanten belangrijk vinden, en dit ontwikkelen en doorvoeren.

De feedback leidde tot nieuwe mogelijkheden in het klantenportaal

Veel feedback ging over ons klantenportaal. Er was behoefte om meer informatie in te zien over de afgenomen diensten. Welke sites nemen diensten af, en welke diensten zijn dit? Dit is nu mooi terug te vinden in een duidelijk overzicht inclusief kaart voor het visuele plaatje. Klanten zien in het portaal nu ook wat de status is van een verbinding zoals de bandbreedte. Dit is ook terug te zien voor een voorgaande periode.

klantenportaal

We hebben ook het ticketsysteem in onze portaal aangepakt. Klanten konden al tickets aanmaken, dan moesten ze alleen zelf alle relevante informatie erbij zoeken. Dit hebben we nu eenvoudiger gemaakt. Er kan een ticket aangemaakt worden door de dienst te selecteren, dan wordt gelijk relevante informatie aan de ticket gekoppeld zoals locatie, contractnummer en leverancier Zo kan onze support afdeling sneller reageren op storingen.

Ook het facturatie gedeelte in de portaal is aangepast en verbeterd. Klanten kunnen binnen een paar klikken facturen inzien voor alle sites wereldwijd. We hebben het zo simpel mogelijk gehouden zodat helder is welke kosten periodiek en voorspelbaar zijn, en welke kosten eenmalig zijn in verband met onderhoud of de aanschaf van een extra dienst.

We hebben nog veel meer aangepast, maar dit zijn een paar aanpassingen waar wij als team trots op zijn. Wil je een keer bijpraten met ons service team over deze en andere aanpassingen? Plan dan gerust een gesprek in via onderstaande knop.