Horizon Telecom biedt de mogelijkheid om ter plaatse engineers te leveren die verder gaan dan de standaardactiviteiten van traditionele (infrastructuur) providers. Wij bieden daarbij technische ondersteuning, die verder dan de technische grenzen van onze oplossing gaat; bij een storing of serviceonderbreking wil je dat dit snel wordt opgelost. Hiervoor ben je bij ons aan het juiste adres, omdat wij infrastructuur, hardware, LAN, wifi en diensten van derden kunnen ondersteunen.

Gebruik onze engineers voor:
Het oplossen van problemen op locatie, die de gebruikerservaring beïnvloeden – maar niet onder het beheer van een provider/carrier vallen (wifi, bekabeling, LAN, etc.).
End-to-End ondersteuning voor alle infrastructuur
Eenvoudig nieuwe & bestaande infrastructuur optimaliseren
Eén aanspreekpunt (SPOC: Single Point Of Contact) voor alle infrastructuur
Wij bieden:
- SLA gebaseerde responstijden wereldwijd.
- SLA gebaseerd op het bezoeken van locaties wereldwijd binnen 4-8 uur.
- Flexibele factureringsopties o.b.v. nacalculatie (time&material) of strippenkaart (rate cards).
- ‘Best effort’ reponsmodellen als achtervang of voor ad-hoc ondersteuning.