• English

Professional

Services

Met onze Professional Services bieden we maatwerk mogelijkheden en 24×7 ondersteuning op afstand, op locatie, op afroep of volgens vooraf afgestemde afspraken. Hierbij zijn de behoeftes van de organisaties leidend en zijn wij flexibel in wat, wanneer en hoeveel van onze expertise wij voor u als klant inzetten.

Onze toegevoegde waarde voor jouw organisatie

Wij maken het verschil door al onze flexibele, betrouwbare en carrier neutrale oplossingen te ontwerpen, bouwen en proactief te beheren met onze Professional Services. Deze diensten zijn ontwikkeld om onze portfolio’s Communicatie, Beveiliging en Infrastructuur te complementeren. Onze automatisering en tools stellen ons in staat om onze klanten 1 loket te bieden voor alle diensten met 1 factuur, 1 contract, 1 SLA en 1 Contact.

Met onze Professional Services bieden we maatwerk mogelijkheden en 24×7 ondersteuning op afstand, op locatie, op afroep of volgens vooraf afgestemde afspraken. Hierbij zijn de behoeftes van jouw organisatie leidend en zijn wij flexibel in wat, wanneer en hoeveel van onze expertise we voor jou als klant inzetten. Onze proactieve beheermodellen zijn flexibel inzetbaar, groeien met de oplossingen mee en zijn afgestemd op de fase van de digitale transformatie waarin jouw organisatie zich bevindt.

Al onze Professional Services zijn ontstaan vanuit klantvragen en behoeftes. Ze zijn ontwikkeld om een invulling te geven aan de snel veranderde digitale wereld van onze klanten en om hybride communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsvraagstukken van de snelle digitale transformatie te ondersteunen.

Met ons professional services portfolio bieden wij servicepakketten op maat – afgestemd op de behoeften van jouw organisatie.

Onze Professional Services

Projectmanagement

Tijdens ieder project maken onze projectmanagers duidelijke afspraken over de samenwerking, de werkwijze, gewenste manier van overleg en nemen wij regie voor de volledige oplevering van de oplossingen. Onze projectmanagers zijn betrokken vanaf het ontwerp tot bouw inclusief de overdracht naar de beheerfase en de beheersorganisatie.

Z

Servicemanagement

Met ons professional services portfolio bieden wij servicepakketten op maat – afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Wij houden je altijd op de hoogte van de prestaties van je oplossingen en zorgen ervoor dat je duidelijke, transparante communicatie krijgt over de impact van projecten, implementaties, tijdschema’s en alternatieven. Als onderdeel van onze servicemanagement worden alle storingen op mogelijke ontwerpverbeteringen geanalyseerd, waardoor het risico en/of de impact wordt weggenomen of wordt verminderd als deze zich opnieuw voordoen.

Customer Mission Control Portal

Speciaal voor onze klanten hebben wij de Customer Mission Control Portal (NENISO/IEC 27001:2013 gecertificeerd) ontwikkeld, waarmee je volledige inzicht én controle behoudt over al jouw oplossingen, status en facturering. Het portaal bestaat uit volledig op maat in te stellen facturatie, kosten allocatie en onbeperkte hiërarchische opties om gemakkelijk de eigen bedrijfsstructuur te implementeren in de presentatie van diensten, kosten en facturatie (groepering). De Access Control List (ACL) ondersteunt meerdere rollen en gebruikersgroepen met verschillende toegangsniveaus, die bepalen welke locaties, diensten en onderdelen zichtbaar zijn, welke informatie toegankelijk is voor de ingelogde gebruiker en welke acties deze mag ondernemen (inclusief logging).

Design & Engineering

Met onze Engineering professionals zijn we in staat om een ​​ontwerp te realiseren dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing op elke locatie. In de ontwerpfase worden een ‘high-level’ en een ‘low-level’ ontwerp gemaakt, die worden ingezet tijdens de bouw van de oplossing.

Global Logistics Services

Wij verzorgen wereldwijd de verzending van hardwarecomponenten naar de gewenste locatie, helpen bij het coördineren van de inklaring, betaling van invoerrechten, transport naar de eindbestemming en verzorgen indien gewenst de lokale installatie in combinatie met onze Global Certified On-site Engineers service.

Global Certified On-site Engineers

Onze engineers kunnen op iedere locatie worden ingezet voor dagelijkse taken, zoals site surveys of meer geavanceerde taken. Wij gaan verder dan de traditionele dienstverlening van een netwerk of carrier om nieuwe en bestaande services te verbinden en te integreren met het lokale netwerk. Zet onze engineers in voor snelle migraties en ondersteuning op (afgelegen) sites zonder lokaal technisch personeel.

24x7 Support & Monitoring

Ons Global Mission Control Center – 24×7 NOC beheert proactief alle oplossingen wereldwijd. Op vooraf afgesproken voorwaarden met een uitgebreid support programma voor prestatiebeheer, uptime en het realiseren van de beste beschikbaarheid en reparatietijden. Volledig gecertificeerd en volgens de normen van NEN-ISO/IEC 27001:2013.

Flexibele ondersteuning afgestemd op jouw organisatie

Met onze verschillende Managed WAN servicemodellen heb je de mogelijkheid om onze ondersteuning af te stemmen op de wensen en behoeften van de organisatie. Wij helpen met 24×7 Monitor & Notify (standaard) of bieden volledig beheer van jouw infrastructuur. Onze servicemanagers en Professional Services bieden mogelijkheden voor onafhankelijke proactieve hulp voor de beste prestaties, op locatie en/of op afstand voor alle infrastructuur. Onze beheermodellen zijn flexibel in te zetten en eenvoudig te wijzigen wanneer gewenst.

150+ Enterprise klanten

Wij zijn Horizon

Horizon levert wereldwijd communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsoplossingen met 24x7 proactieve ondersteuning en lokaal beheer. Met onze onafhankelijke experts verbinden wij de wensen en ambities van onze klanten met flexibele en betrouwbare oplossingen, die gebruik maken van bewezen innovaties geaccrediteerd door Gartner®.

Wij staan voor

N

Onafhankelijk & carrier-neutraal

N

Eén factuur, één contract, één contact, één SLA

N

Global Mission Control Center – 24x7 NOC

N

Professional Services

N

Schaalbare oplossingen op maat

N

'Best-of-breed' technologie

N

Kostenefficiënt