Professional

Services

Klanttevredenheid staat bij Horizon Telecom centraal. Het is de drijfveer voor onze Professional Services en is ontwikkeld door goed te luisteren naar de wensen en behoeften van onze klanten. Onze Professional Services maken onze communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsoplossingen compleet.

Wij gaan wereldwijd verder dan traditionele providers, carriers en netwerken

Wij maken het verschil door al onze flexibele, betrouwbare en carrier neutrale oplossingen te ontwerpen, bouwen en proactief te beheren met onze Professional Services. Met onze Professional Services bieden wij organisaties 24×7 ondersteuning op maat, zowel op afstand als wereldwijd op locatie. Onze experts staan bekend om hun ervaren en servicegerichte ‘probleemoplossende’ mentaliteit.

Speciaal voor onze klanten hebben wij een internationaal onafhankelijk platform ingericht, wat ons in staat stelt om klantgerichte processen te organiseren – ondersteunt door tools die inzichten geven op de momenten van de waarheid. Wereldwijd helpen wij met end-to-end oplossingen die écht de problemen en wensen van onze klanten oplossen – alsof je als klant zelf op iedere locatie aanwezig bent. Wij zorgen voor één aanspreekpunt en passen de facturatie en toegang tot rapportages aan op jouw organisatiestructuur. Gegevens veranderen daardoor in informatie en inzichten waarbij er géén beperkingen zijn dankzij overzichtelijke facturatie, contracten en SLA’s – ondersteunt met één vast accountteam.

Onze Professional Services ondersteunen alle oplossingen, inclusief oplossingen van derden
De hoeveelheid expertise die wij bieden wordt afgestemd op de wensen van de organisatie. Onze proactieve beheermodellen zijn flexibel inzetbaar en kunnen naar behoefte, of bijvoorbeeld aan de hand van de digitale transformatiefase waarin de organisatie verkeert, worden aangepast. Start met een ‘as-a-Service’ oplossing waarbij het beheer volledig is uitbesteed en wijzig dit later eenvoudig naar ondersteuning op projectbasis of monitoring, wanneer voldoende ervaring is opgedaan binnen de eigen organisatie. Onze experts bieden wereldwijde ondersteuning op locatie of op afgelegen locaties volgens vooraf gemaakte afspraken.

Voordelen Professional Services

Onafhankelijke ondersteuning wereldwijd

Onafhankelijke ondersteuning die verder gaat dan de activiteiten van traditionele providers, carriers of netwerken wereldwijd.

Flexibele, meegroeiende beheermodellen

Flexibele beheermodellen die passen bij het project of de digitale transformatiefase waarin de organisatie verkeert.

Eén aanspreekpunt (Single Point of Contact)

Eén aanspreekpunt, oftewel Single Point of Contact (SPOC) voor 24×7 wereldwijde, end-to-end ondersteuning (incl. op locatie).

Onze Professional Services

Project Management

Onze projectmanagers zijn nauw betrokken in het proces; vanaf het ontwerp tot de bouw van de oplossingen, inclusief de overdracht naar de beheerorganisatie.

Global Logistics Services

Eén aanspreekpunt voor de verzending en afhandeling van hardware componenten wereldwijd, incl. ondersteuning met inklaringen, invoerrechten, installatie, etc.

Z

Service Management

De servicemanagers monitoren proactief en zorgen voor optimale prestaties voor de beste ervaring voor jouw medewerkers door in te spelen op trends en wijzigingen.

Global Certified On-site Engineers

Gebruik onze engineers als eigen medewerkers en zet ze wereldwijd in voor snelle migraties en technische ondersteuning op (afgelegen) locaties.

Customer Mission Control Portal

Krijg via één portal eenvoudig inzicht in alle facturatie en oplossingen wereldwijd. Ingericht op de structuur en hiërarchie van jouw organisatie.

Design & Engineering

Onze engineers realiseren samen met de (solution) architects en consultants een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing, locatie en gebruiker.

24x7 Support & Monitoring

Ons Global Mission Control Center (NOC) beheert al onze oplossingen. Wij doen dit met ervaren, servicegerichte experts, die ook problemen oplossen die niet bij ons liggen.

Flexibele ondersteuning afgestemd op jouw organisatie

Met onze verschillende Managed WAN servicemodellen heb je de mogelijkheid om onze ondersteuning af te stemmen op de wensen en behoeften van de organisatie. Wij helpen met 24×7 Monitor & Notify (standaard) of bieden volledig beheer van jouw infrastructuur. Onze servicemanagers en Professional Services bieden mogelijkheden voor onafhankelijke proactieve hulp voor de beste prestaties, op locatie en/of op afstand voor alle infrastructuur. Onze beheermodellen zijn flexibel in te zetten en eenvoudig te wijzigen wanneer gewenst.

150+ blije enterprise klanten

Horizon Telecom

Horizon Telecom is een provider waar je écht blij van wordt. Wij maken telecom wereldwijd eenvoudig voor klanten. Met Horizon Telecom heb je 1 betrouwbare partner voor end-to-end oplossingen voor de internationale communicatie, connectiviteit en security van jouw bedrijf. Waar en hoe jouw bedrijf ook opereert, bij ons krijg je voor alle wereldwijde oplossingen 1 contactpersoon, 1 contract, 1 Service Level Agreement en 1 factuur.

Globally Yours, Simply Smiling

Waarom wij uniek zijn

N

Service waar je blij van wordt

N

Gegarandeerd wereldwijd in control

N

We make it 1

N

De allerbeste oplossingen altijd as-a-service

N

Vrijheid die jou flexibel houdt