Case study Infor | Gecentraliseerd service management op maat

Professional Services
juni 2, 2021

Infor is een van ’s werelds grootste leveranciers van bedrijfssoftware en -diensten

Het bedrijf bouwt branche specifieke software die geschikt is voor de Cloud en telt een klantenbestand van 67.000 klanten in meer dan 170 landen. Het van oorsprong Amerikaanse bedrijf is de afgelopen jaren overgestapt van een traditionele telefonieomgeving naar een VoIP oplossing. De belangrijkste drijfveren zijn kostenbesparing en een gecentraliseerd platform voor alle 17.300 medewerkers.

De uitdagingen van Infor:

  • Het uitfaseren van legacy-technologieën en overstappen naar de cloud.
  • Complex beheer van een gedecentraliseerde omgeving met meerdere bronnen met meerdere wereldwijde providers.
  • Ontbreekt flexibiliteit, wendbaarheid en efficiëntie zonder een centraal beheerportaal en overzichten.
  • Ontbrekende lokale ondersteuning en contact, op maat en onafhankelijk.
  • Er waren geen onafhankelijke middelen beschikbaar bij grote tier 1-carriers voor servicebeheer.

Download de case study en ontdek de geboden oplossingen en het eindresultaat!