• English

Waarom RingCentral met Horizon Telecom

Ring Central
maart 28, 2021
Waarom RingCentral met Horizon Telecom

President en Chief Operating Officer van RingCentral, Anand Eswaran: “Wij geloven dat het vinden van en werken met de allerbeste partners van cruciaal belang is om klanten overal ter wereld te kunnen laten profiteren van de voordelen van RingCentral Office. De samenwerking met Horizon Telecom vergroot onze mogelijkheden om samen te werken met grote klanten over de hele wereld die hun medewerkers vanaf elke locatie willen laten werken.”

Horizon Telecom biedt

Officiële strategische partner

Wij zijn een door RingCentral geaccrediteerde strategische implementatiepartner.
l

Wereldwijde facturering op maat

Ultieme flexibiliteit om de facturering wereldwijd aan te passen.

1 SLA & 1 SPOC

Eén SLA, één aanspreekpunt voor communicatie en infrastructuur wereldwijd.

Lagere kosten

Lagere kosten met tariefplannen op maat.

Wereldwijde beschikbaarheid

Geweldige beschikbaarheid in bijna elk land met ons wereldwijde spraakplatform.
g

CRM implementatie op maat

Implementatieopties op maat om te integreren met huidige systemen.
Z

Professional Services

Wij ontwerpen, bouwen en beheren onze oplossingen met onze Professional Services.

Wereldwijde ondersteuning op locatie

End-to-end-integratie met wereldwijde ondersteuning op locatie.

Professional Services

Wij maken het verschil door al onze flexibele, betrouwbare en carrier neutrale oplossingen te ontwerpen, bouwen en proactief te beheren met onze Professional Services. Deze diensten zijn ontwikkeld om onze portfolio’s Communicatie, Beveiliging en Infrastructuur te complementeren. Onze automatisering en tools stellen ons in staat om onze klanten 1 loket te bieden voor alle diensten met 1 factuur, 1 contract, 1 SLA en 1 Contact.

Project & Service management

Onze projectmanagers zijn betrokken vanaf het ontwerp tot bouw inclusief de overdracht naar de beheersorganisatie.

Global Certified On-site Engineers

Zet onze engineers o.a. in voor snelle migraties en ondersteuning op (afgelegen) sites zonder lokaal technisch personeel.

Global Logistics Services

Verzending van hardwarecomponenten naar de gewenste locaties, support met inklaring, invoerrechten, installatie, etc.

Design & Engineering

Onze engineering professionals realiseren een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing en locatie.

Customer Mission Control Portal

Met onze Customer Mission Control Portal behoud je volledige inzicht én controle over al jouw oplossingen, status en facturering.

24x7 Support & Monitoring

Ons Global Mission Control Center – 24×7 NOC beheert proactief alle oplossingen wereldwijd (NEN-ISO/IEC 27001:2013).
Kunnen wij je helpen?
Onze experts staan klaar met advies over de beste mogelijkheden voor jouw organisatie.
Plan een virtuele afspraak met een expert
Liever direct een expert aan de lijn?