RingCentral partner

RingCentral is marktleider op het gebied van Cloud communicatie (UCaaS) en biedt het beste zakelijke communicatieplatform ter wereld.

Over RingCentral

RingCentral is ’s werelds grootste en snelst groeiende leverancier voor zakelijke Cloud communicatie (UCaaS) en biedt het beste communicatieplatform voor de zakelijke markt. Met een uniforme benadering van berichten, video’s en telefonie, worden medewerkers en klanten samengebracht – wereldwijd op elk apparaat. RingCentral heeft meer dan 24 datacenters wereldwijd en biedt in meer dan 40 landen een wereldwijd communicatie platform dat jaarlijks zo’n 40% groeit. Al vijf jaar op rij is RingCentral de Gartner UCaaS Magic Quadrant Leader.

Strategische samenwerking

Voor RingCentral maken wij de dienstverlening beschikbaar en schaalbaar. Samen met ons Global VoIP platform realiseren wij een veilig, betrouwbaar, schaalbaar en intuïtief platform voor onder meer spraak, videovergaderingen en samenwerking.

Te integreren met meer dan 200 applicaties, waaronder Google, Microsoft en Salesforce. Eenvoudig te gebruiken met de favoriete apparaten van jouw medewerkers – waar ook ter wereld. Het totale ecosysteem met integraties bestaat uit meer dan 3.000 applicaties. Met onze Professional Services helpen wij onze klanten met het ontwerp, de creatie en het beheer van de Global Cloud Telefonie oplossing wereldwijd.

RingCentral

Opgericht in

Werknemers

Locaties

Klanten

Onze dienst

RingCentral Cloud telefonie

Een communicatieplatform dat alle telefooncentrale (PBX) functies biedt, inclusief opties voor videovergaderingen en de integratie met een wereldwijde telefonie infrastructuur en Cloud ecosysteem. Krijg alle mogelijkheden van een modern zakelijk telefoonsysteem (PBX) dat wereldwijd door alle medewerkers kan worden gebruikt en met alle bekende Cloud applicaties kan worden geïntegreerd.

Onze oplossing is veilig toegankelijk via internet, privé en vanuit de Cloud. Betaal een vast bedrag per gebruiker per maand voor alle telefoonsysteemfuncties inclusief beheer en onderhoud. Neem afscheid van telefoonsystemen op locatie. Gebruik één toekomstbestendige oplossing door te integreren met jouw favoriete Cloud applicaties en garandeer wereldwijde bereikbaarheid van al jouw medewerkers.

Medewerkers kunnen kiezen tussen een fysieke telefoon, vaste telefonie op hun mobiele telefoon of een softphone op de pc. Maak het bellen van nummers eenvoudig met click-to-dial en verrijk inkomende oproepen met waardevolle klantinformatie uit Cloud toepassingen en CRM-systemen.

Bel rechtstreeks vanuit jouw favoriete Cloud applicaties, zoals Microsoft Teams, Google en Salesforce. Neem gesprekken op en richt internationaal alle telefonie optimaal in met specifieke belplannen per land, regio, locatie of zelfs per gebruiker.

Wij zijn Horizon

Horizon levert wereldwijd communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsoplossingen met 24x7 proactieve ondersteuning en lokaal beheer. Met onze onafhankelijke experts verbinden wij de wensen en ambities van onze klanten met flexibele en betrouwbare oplossingen, die gebruik maken van bewezen innovaties geaccrediteerd door Gartner®.

Wij staan voor

N

Onafhankelijk & carrier-neutraal

N

Eén factuur, één contract, één contact, één SLA

N

Global Mission Control Center – 24x7 NOC

N

Professional Services

N

Schaalbare oplossingen op maat

N

'Best-of-breed' technologie

N

Kostenefficiënt