Waarom al meer dan 400.000 organisaties met RingCentral werken

Ring Central
maart 25, 2021
Waarom al meer dan 400.000 organisaties met RingCentral werken

BMW Driving Experience in:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Met RingCentral Cloud Telefonie krijg je alle mogelijkheden van een modern zakelijk telefoonsysteem (PBX) dat door alle medewerkers wereldwijd kan worden gebruikt en dat met alle bekende Cloud applicaties kan worden geïntegreerd.
Neem afscheid van telefoonsystemen op locatie en betaal een vast bedrag per gebruiker per maand

De oplossing is veilig toegankelijk via internet, privé en vanuit de Cloud. Betaal een vast bedrag per gebruiker per maand voor alle telefoonsysteemfuncties inclusief beheer en onderhoud. Neem afscheid van telefoonsystemen op locatie. Gebruik één toekomstbestendige oplossing door te integreren met jouw favoriete Cloud applicaties en garandeer wereldwijde bereikbaarheid van al jouw medewerkers.

Behoud je liever de bestaande VoIP telefoons? RingCentral werkt met verschillende merken, zoals: Cisco, Polycom en Yealink. Klik hier om de merken te bekijken.

Neem afscheid van telefoonsystemen op locatie en betaal een vast bedrag per gebruiker per maand
De oplossing is veilig toegankelijk via internet, privé en vanuit de Cloud. Betaal een vast bedrag per gebruiker per maand voor alle telefoonsysteemfuncties inclusief beheer en onderhoud. Neem afscheid van telefoonsystemen op locatie. Gebruik één toekomstbestendige oplossing door te integreren met jouw favoriete Cloud applicaties en garandeer wereldwijde bereikbaarheid van al jouw medewerkers.
Ontdek meer RingCentral Cloud Telefonie voordelen

Open API: Integreer met bestaande (Cloud) applicaties en systemen

Eén omgeving die werkt met al jouw favoriete applicaties in de Cloud, zoals Microsoft Teams, Salesforce, Zendesk en vele andere applicaties. Integreer jouw favoriete servicedesk, contactcenter of andere systemen. Migreer op eigen tempo per regio, land, afdeling, locatie of zelfs per gebruiker.

Wereldwijde standaardisatie met voorspelbare kosten

Elk land heeft zijn eigen regels en wetten. Met onze carrier-neutrale aanpak combineren wij meerdere tier1 providers in het ontwerp voor een wereldwijde oplossing, die flexibel inzetbaar en betrouwbaar is. Geen ondoorzichtige lokale kosten meer, maar voorspelbare kosten door slimme least-cost-routing, all-in tariefplannen op maat en belpakketten.
Z

Beschikbaarheid: 99,999% met lokale nummers

Het platform heeft een ongekend hoge beschikbaarheid. Voor Global Cloud Telefonie gebruiken we meerdere providers en routes in één onafhankelijke oplossing om een beschikbaarheid tot 99,999% te garanderen. Verbeter de bereikbaarheid door wereldwijde lokale telefoonnummers, zoals geografische, gratis of betaalde servicenummers, aan de oplossing toe te voegen.

Bel direct vanuit applicaties/verrijk gesprekken met klantgegevens

Start oproepen rechtstreeks vanuit (Cloud) applicaties en toon de gebruiker waardevolle informatie wanneer hij wordt gebeld, zoals openstaande saldo’s, offertes, etc.

Wereldwijde 112/911 hulpdiensten

nze diensten kunnen 112 bereikbaarheid bieden in de meeste landen over de hele wereld.

De beste gebruikerservaring met SD-WAN

De VMware SD-WAN oplossing die wij leveren heeft als eerste netwerkproduct een award gewonnen voor Unified Communications. De unieke Voice Quality Management (VQM) oplossingen verbeteren video en spraaksessies in de meest veeleisende regio’s al met 1 verbinding.

Snel en slim gebruik van data

Met behulp van de live gegevens kun je voorspellende analyses maken voor spraak, video en chat. Hiermee kan de organisatie adequaat actie ondernemen op veranderingen en de bereikbaarheid zo inrichten dat er altijd iemand beschikbaar is voor jouw klanten of collega’s. De analyses kunnen ook gebruikt worden om adoptie te begeleiden of om te bepalen waar/hoe de kwaliteit kan worden verbeterd.

Eén gebruiksvriendelijke wereldwijde oplossing

Een omgeving voor spraak, video, berichten en het delen van bestanden en zo ingericht dat samenwerken binnen en buiten de organisatie mogelijk is op alle apparaten (vaste telefoons, mobiele telefoons, vergaderruimtes, computers, browsers en Cloud applicaties). Met RingCentral Cloud telefonie heb je één oplossing voor alle werknemers en locaties wereldwijd – thuis, op kantoor, bij de klant of onderweg.
g

Flexibel en eenvoudig beheer

Eenvoudig nieuwe werknemers en locaties toevoegen/samenvoegen zonder investeringen en krimpen wanneer nodig. Door gebruik te maken van één wereldwijde oplossing en proactief beheer, ben je verzekerd van de laatste veiligheidsupdates en is beheer op locatie verleden tijd.
Kunnen wij je helpen?
Onze experts staan klaar om jouw huidige telefonieoplossing te bekijken en je te adviseren over de beste mogelijkheden voor jouw organisatie.
Plan een virtuele afspraak met een expert
Liever direct een expert aan de lijn?