De werkprocessen bij traditionele providers, carriers en netwerken zijn log, traag en onpersoonlijk. Je hebt te maken met verschillende gezichten en vaak duurt het (te) lang voordat je van de juiste persoon de juiste hulp krijgt. Of erger nog: je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Je wilt één partner die met je meedenkt, jouw uitdagingen begrijpt én met creatieve oplossingen komt. Onafhankelijk, doordacht en met persoonlijke aandacht.
Eén aanspreekpunt voor alle oplossingen
Horizon Telecom staat voor één aanspreekpunt voor al jouw communicatie-, infrastructuur- en security oplossingen. Door goed te luisteren naar de wensen en behoeften van onze klanten hebben wij onze Professional Services ontwikkeld, waarmee wij wereldwijd organisaties 24×7 ondersteuning op maat bieden, zowel op afstand als op locatie.
Internationaal onafhankelijk platform
Speciaal voor onze klanten hebben wij een internationaal onafhankelijk platform ingericht. Dit platform stelt ons in staat om klantgerichte processen te organiseren, ondersteunt door tools die inzichten geven op momenten van de waarheid.
Wij houden het graag overzichtelijk en passen de facturatie en toegang tot rapportages aan op de organisatiestructuur van de klant. Hierdoor veranderen gegevens in informatie en inzichten, waarbij er géén beperkingen zijn dankzij overzichtelijke facturatie, contracten en SLA’s – ondersteunt door één vast accountteam.
Klanttevredenheid staat bij ons centraal. Wij zetten altijd een extra stap en lossen ook problemen op die niet bij ons liggen.
Het is onze missie om klanten blij te maken. Daarom gaan wij verder dan traditionele providers, carriers en netwerken. Wij zetten áltijd een extra stap en lossen ook problemen op die niet bij ons liggen. Bekijk ook onze andere Brand Promises |
Onze Professional Services
Project Management
Onze projectmanagers zijn nauw betrokken in het proces; vanaf het ontwerp tot de bouw van de oplossingen, inclusief de overdracht naar de beheerorganisatie.
Design & Engineering
Onze engineers realiseren samen met de (solution) architects en consultants een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing, locatie en gebruiker.
Global Certified On-site Engineers
Gebruik onze engineers als eigen medewerkers en zet ze wereldwijd in voor snelle migraties en technische ondersteuning op (afgelegen) locaties.
Customer Mission Control Portal
Krijg via één portal eenvoudig inzicht in alle facturatie en oplossingen wereldwijd. Ingericht op de structuur en hiërarchie van jouw organisatie.
Service Management
De servicemanagers monitoren proactief en zorgen voor optimale prestaties voor de beste ervaring voor jouw medewerkers door in te spelen op trends en wijzigingen.
Global Logistics Services
Eén aanspreekpunt voor de verzending en afhandeling van hardware componenten wereldwijd, incl. ondersteuning met inklaringen, invoerrechten, installatie, etc.
24x7 Support & Monitoring
Ons Global Mission Control Center (NOC) beheert al onze oplossingen. Wij doen dit met ervaren, servicegerichte experts, die ook problemen oplossen die niet bij ons liggen.