Horizon Telecom start samenwerking met RingCentral

Cloud-Based Business Communications voor wereldwijde ondernemingen

Wij zijn trots op onze nieuwe samenwerking met RingCentral, waarin wij RingCentral Office® een Unified Communications as a Service (UCaaS) platform gaan bieden. Een platform dat teamberichten, videovergaderingen en Cloud telefonie omvat voor grootschalige multinationale ondernemingen wereldwijd.

“Wij werken samen met veel van ’s werelds grootste wereldwijde organisaties om krachtige en betrouwbare communicatiemogelijkheden te bieden”, zegt Melvin Jellesma, Managing Director bij Horizon Telecom. “Ondernemingen zijn op zoek naar zakelijke communicatie in de Cloud om werknemers te helpen communiceren en samenwerken in verschillende delen van de wereld. Door samen te werken met RingCentral krijgen onze klanten ’s werelds beste UCaaS wereldwijde, open, mobile-first platform. Met de RingCentral Office Message-Video-Phone (MVP) oplossing hoeven onze klanten zich minder zorgen te maken over hun communicatiesysteem en kunnen ze zich meer concentreren op de groei van hun bedrijf.”

Lees meer over onze samenwerking in het officiële persbericht.

Wij zijn Horizon

Horizon levert wereldwijd communicatie-, infrastructuur- en beveiligingsoplossingen met 24x7 proactieve ondersteuning en lokaal beheer. Met onze onafhankelijke experts verbinden wij de wensen en ambities van onze klanten met flexibele en betrouwbare oplossingen, die gebruik maken van bewezen innovaties geaccrediteerd door Gartner®.

Wij staan voor

N

Onafhankelijk & carrier-neutraal

N

Eén factuur, één contract, één contact, één SLA

N

Global Mission Control Center – 24x7 NOC

N

Professional Services

N

Schaalbare oplossingen op maat

N

'Best-of-breed' technologie

N

Kostenefficiënt