Case study CCV | Service Management

Professional Services
juni 2, 2021

Dankzij de kennis en expertise van Horizon Telecom, bood CCV een compleet scala aan technische kwalitatieve connectiviteitsoplossingen waar vanuit de klanten sterk behoefte aan was. Zonder in te leveren op kwaliteit in dienstverlening en ondersteuning

Het Nederlandse familiebedrijf CCV is marktleider binnen de elektronische betaalbranche en is specialist op het gebied van betaaloplossingen voor ondernemers. CCV biedt ondernemers in 15 landen een breed en ontzorgend scala aan betaaloplossingen – van pinnen tot online betalen, van vaste kassasystemen tot mobiele betaalautomaten, inclusief service en ondersteuning.

CCV is o.a. verantwoordelijk voor de lancering van pinbetalingen, de chipkaart, loyalty cards, contactloos betalen en de eerste webshop met betaalplatform.

De uitdagingen van CCV:

  • Revitalisatie van een bestaande dienst in een nieuwe omgeving met veel concurrentie en onvoldoende in-house kennis en expertise.
  • Met succesvol lanceren en uitrollen van een connectiviteitsportfolio met een interne kennisachterstand bij management, operations en sales.

Download de case study en ontdek de geboden oplossingen en het eindresultaat!