Internationale logistiek dienstverlener Neele-Vat kiest voor Horizon Telecom

Algemeen nieuws
februari 6, 2024

BMW Driving Experience in:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Internationale logistiek dienstverlener Neele-Vat
kiest voor Horizon Telecom

Ede, 17 januari 2024 – Neele-Vat, internationale logistiek dienstverlener met meer dan 50 vestigingen in ruim 30 landen, heeft voor Horizon Telecom gekozen als IT-partner. Om internationaal verder te kunnen groeien, wil de logistiek dienstverlener dat hun werknemers wereldwijd op elk moment snel toegang hebben tot hun data, systemen en applicaties. Horizon Telecom levert hiervoor samen met partner CATO een toekomstbestendige oplossing. Met de Cato SASE Cloud combineert Horizon Telecom als Premium Managed Service Provider netwerk en security tot één geïntegreerde en veilige oplossing voor Neele-Vat.

Neele-Vat maakte de afgelopen jaren een stevige internationale groei door en investeerde flink in IT om die groei waar te kunnen maken. Om door te kunnen groeien, kiezen zij nu voor de Cato SASE Cloud-oplossing van Horizon Telecom. SASE (Secure Access Service Edge) is een platform dat netwerk- en beveiligingsfuncties combineert tot één clouddienst. Hiermee hebben de werknemers van Neele-Vat wereldwijd 24/7, veilig en eenvoudig verbinding met elkaar en toegang tot apparaten en bedrijfsapplicaties.

Selvedin Selimovic, Head of IT bij Neele-Vat: “We hebben veel vertrouwen in de samenwerking met Horizon Telecom. Ze begrijpen heel goed wat onze zakelijke behoeften en uitdagingen zijn. Met de geïntegreerde oplossing zijn we in staat om nieuwe locaties snel te integreren in het bestaande netwerk. Hiermee ondersteunt deze samenwerking onze strategische doelen en groei op de wereldmarkt.”

De voordelen van Cato SASE Cloud
De Cato SASE Cloud-oplossing van Horizon Telecom gaat verder dan alleen SD-Wan. Het SASE-platform combineert ook Firewall, SWG, ZTNA en andere beveiligingsfuncties in de cloud. Een volledige integratie dus van netwerk en security. Het levert Neele-Vat vele voordelen op, zoals vereenvoudigd beheer en lagere kosten. De logistieke dienstverlener krijgt één aanspreekpunt, één contract, één SLA en één factuur voor alle diensten wereldwijd. Daarnaast verbeteren de ervaring en productiviteit van de gebruikers dankzij snelle en naadloze toegang tot cloud gebaseerde bronnen en applicaties. Dit maakt (samen)werken vele malen efficiënter. Bovendien is het veiligheidsniveau van de Cato SASE Cloud-oplossing aanzienlijk hoger en kan Neele-Vat ermee voldoen aan de regelgeving en normen in hun logistieke sector, zoals GDPR, ISO en AEO.

“Het is geweldig om met Neele-vat te kunnen samenwerken. Het is een visionair en innovatief bedrijf. Zij zien duidelijk de waarde en het potentieel van SASE voor de digitale transformatie die zij doormaken. We kijken ernaar uit om de best-in-class SASE-oplossing van Horizon Telecom te leveren, samen met het hoogste niveau van service en ondersteuning”, aldus Jan-Willem Behrens, Sales Director bij Horizon Telecom.

Over Horizon Telecom
Horizon Telecom is een internationale onafhankelijke telecom-as-a-service provider van een nieuwe generatie. Horizon Telecom is in 2014 opgericht, opereert wereldwijd carrier neutraal en organiseert inmiddels voor ruim 200 klanten 24/7 hun bedrijfskritische digitale infrastructuur.

Bij Horizon Telecom kunnen klanten zelf de slimste keuze maken uit wereldwijd beschikbare oplossingen voor communicatie, connectiviteit, security en aanverwante professionele dienstverlening. Klanten kunnen bij Horizon Telecom kiezen uit het aanbod van de ruim 1.400 partners waarmee het bedrijf wereldwijd samenwerkt. Klanten krijgen bij Horizon Telecom 1 contact, 1 contract, 1 SLA (Service Level Agreement), 1 factuur, ongeacht de samenwerkende partijen en klanten worden geholpen in 1 taal.

Horizon Telecom is uitzonderlijk toegewijd aan een klantgerichte aanpak. Met een Net Promoter Score (NPS) van 51, loopt het bedrijf ver voor op alle concurrenten in de sector. Horizon Telecom heeft een eigen Network Operating Centre (NOC), een uniek Global Voice Platform en een geavanceerd Global Control Portal voor klanten beschikbaar.

Het bedrijf werkt uitsluitend met technologiepartners die de beste Gartner accreditaties hebben en Horizon Telecom heeft de hoogste premium certificeringen verworven van toonaangevende partijen als Cato Networks, RingCentral, Zscaler en Vmware.