“Horizon Telecom is een Global Service Provider die multinationals helpt met het sourcen, integreren, managen, leveren en ondersteunen van SASE en spraakdiensten, zoals Teams, UCaas. Wij lossen uitdagingen op van internationale organisaties, die dealen met grote carriers,” vertelt Melvin Jellesma, CEO en Founder van Horizon Telecom. “Onze organisatie is snel, flexibel en agile met een no-nonsense aanpak in het doen van zaken met klanten. Wij bieden een one-stop-shop met 1 contract, 1 invoice en 1 SLA. Met de komst van Jan-Willem kunnen wij onze internationale groeiambities versterken.”
“Horizon Telecom is een organisatie waar ontzettend veel kennis aanwezig is”, vertelt Behrens. “De can-do mentaliteit en servicegerichte cultuur van Horizon Telecom spreekt mij enorm aan. De korte lijnen en pragmatische aanpak stelt ons namelijk in staat snel te reageren op multinationals met kleine IT-teams, die graag veilig en snel in staat willen zijn in te spelen op veranderingen in de markt. Daarnaast merk je een groot verantwoordelijkheidsgevoel van alle ‘Horizonners’ richting de klant en maken ze mensen écht blij met persoonlijke aandacht.”
Over Horizon Telecom
Horizon Telecom is een toonaangevende wereldwijde IT-specialist op het gebied van connectiviteit, voice, cybersecurity en Cloud, en levert beveiligde infrastructuur en 24/7 managed services aan klanten met complexe netwerk-, datacenter-, Cloud- en mobiliteitseisen. Als strategische partner van meer dan 150 internationale klanten biedt Horizon Telecom 24/7 proactieve on-site ondersteuning op bijna alle locaties wereldwijd met de Global Control Portal en Global Mission Control Center (NOC – NENISO/IEC27001:2013 gecertificeerd). Horizon Telecom is carrier-neutraal en combineert best-in-class technische vaardigheden en inzichten met bewezen innovaties, geaccrediteerd door Gartner®, en is als trusted advisor de partner voor bedrijfskritische systemen van klanten van ontwerp tot en met proactief beheer.
Dominique van Arkel
T +31 20 226 1500
E d.vanarkel@horizontelecom.nl