Welke 3 Microsoft Teams uitbreidingen gebruikt jouw organisatie al?

Microsoft Teams
juni 20, 2023

BMW Driving Experience in:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Microsoft Teams is een krachtige communicatietool die kan worden uitgebreid om de klantenservice en communicatiemogelijkheden te verbeteren. Maar welke uitbreiding gebruik jij al?

#1 Een receptie bedienpost toevoegen aan Microsoft Teams

Eén manier om Teams uit te breiden is door een receptiefunctie toe te voegen. Met de receptiebalie in Microsoft Teams krijgt de receptionist toegang tot extra functionaliteiten zoals het maken van terugbel notities en weten of een collega beschikbaar is of niet. Deze functie kan de communicatie binnen de organisatie aanzienlijk verbeteren en de taken van de receptioniste stroomlijnen.

#2 Integratie van een contact center met Microsoft Teams

Een andere manier om Microsoft Teams uit te breiden is door een contactcenter te integreren. Dankzij deze integratie hebben gebruikers toegang tot klantgegevens en kunnen ze communiceren met klanten via chat, videogesprekken en documentopslag . Door een contactcenter te integreren met Microsoft Teams kunnen organisaties een betere klantenservice bieden en hun algehele communicatiemogelijkheden verbeteren. 

#3 Koppel jouw CRM integratie aan Microsoft Teams, zoals Salesforce

Microsoft Teams kan ook worden geïntegreerd met een CRM-systeem, zoals Salesforce. De Salesforce-integratie met Teams biedt context over Salesforce-records in Teams-kanalen, chatgesprekken, agenda vergaderingen en videoconferenties. Deze integratie is handig voor verkoop- en de supportdesk, omdat ze hierdoor met één muisklik toegang hebben tot Salesforce-gegevens en Salesforce-records kunnen weergeven in hun Teams.

Meer weten over Teams? Download de leaflet!